oj oj oj

Det märks att man börjar bli till åren :) Att festa en kväll tar på krafterna !! Men roligt var det, dansade hela kvällen och sjöng och skrålade. Festligt värre. Men det blev en vinglig hemfärd på cykeln att jag inte druttade i diket är ren och skär tur ! Kunde ha hamnat var som helst känns det som trött lite onykter och en dum cykel som inte ville som jag det kunde ha slutat väldigt illa. Somnade nästan innan jag lagt mej i sängen och känner mej knappt vaken och nykter än.......Det kommer att bli en tung söndag känner jag. Tur att jag inte bokat nån spinning idag skulle jag inte orka känner jag !!!
Men jag får väl ta i mej i kragen och gå ut och gå en promenad med doggen i alla fall.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback