mitt i veckan

Så var det onsdag igen och nästan halva veckan har gått. Idag var det riktigt kallt ut ca 11 grader men det ser ändå ut att bli en härlig dag ute. Om man ändå kunde vara ute men idag är det jobb som gäller 830-17 och det ska utföras på en plats där man inte ens kan se ut...... Trist men thats life. Hoppas det blir lite sol i morgon när man är ledig istället. Gårdagskvällen avslutades med Lost underbart att det äntligen är tillbaka. Men på en okristlig tid 22.40 alldeles för sent. Men men men kan ju inte missas. Men underlig är den serien..... Men en gång Lost fantast alltid Lost fantast. Det går liksom inte att sluta titta. Man vill bara ha mer och mer och mer..... Nu får jag vänta en vecka på nästa avsnitt, tungt. Ett spinningpass blir det i kväll efter jobbet sen måste jag åka förbi L&M och se om blommorna behöver vattnas. För er som undrar så mår firrarna bara bra. Men den ena ser lite tjock ut tycker jag. Kanske lägger ägg snart ? Kanske blir som med kaninerna som jag skulle se efter åt L när hon var liten. När jag öppnade buren och skulle mata skuttade det runt 5-6 urgulliga kaninungar som inte L hade nån aning om.... Hmm Vi trodde att det var Mamma och dotter som bodde i buren men det visade sig vara Mamma Son !!! Inte så kul just då. Men ungarna såg normala ut i alla fall tyvärr hade han lyckats göra morsan på smällen en gång till så veckan efter kom en kull till. Men den tog vi hand om direkt. Usch ja det var en sommar det, kaniner överallt. Men söta var de i alla fall.


Här är Linn som liten med kanin, dock inte nån av kaninerna jag skrivit om men ändå en söt en.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback