Matlagningens Picasso

Har just tittat på Per Morbergs matprogram på 4+. Jag tycker han är helt suverän när han lagar mat. Han dänger köttbiten i bordet slänger med maten och handduken och håret men jäklar vad gott det ser ut det han lagar. Man blir inspirerad, tror jag ska laga oxrulader i helgen faktiskt. Och chokladpuddingen mums vad den såg god ut ! Själva åt vi ärtsoppa ikväll, det är ju torsdag :) Men vi skippade pannkakorna och den varma punchen det fick bli knäckemackor i stället inte illa det heller. Gympa blev det oxå ett härligt pass med Anna ! Känns skönt i kroppen och med 17000 steg i benen i dag så sover jag kanske gott i natt. Och i morgon blir det en kort dag på jobbet, bara 730-15 ska bli härligt. Sen blir det coop hundpromenad och något gott att äta och dricka, det är ju fredagkväll !! Får se vem som åker ur Let s dance i mórgon (jag hoppas på Elisabeth) Heja Morgan han är bäst !! Nej nu är det nog dags att gå och sussa, och kanske lösa ett eller annat sudoko innan ögonen sluts för natten.



See you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback