måndag

Kvällen slutade med spinning och lite snyftprogram. Spårlöst på fyran är ju ett riktigt gråtorgie. Inte i stil med lilla huset på prärien och extreme homemakover men så nära det vi svenskar kan komma. Vi har ju inte så lätt att visa tårar i det
här landet. Synd egentligen det känns ju ganska skönt när man får släppa tårarna "lösa".  En riktig snyftarfilm en kväll är väl härligt ! Jag älskar ju Kramer mot Kramer, Höst i New York med Richard Gere, och underbara Vid din sida. vilka filmer vilka filmer.
Spinningen gick förvånansvärt bra med tanke på att jag avstått från träning i över en vecka. Men Eva är en jäkel på
att peppa en när man sitter där på sadeln man tar i så man får blodsmak i munnen ! Men det känns ju så underbart
efteråt när man kliver av, stretchar duschar och kommer hem slänger sig i soffan och känner sig så duktig.
Får se om jag är lika lyrisk i morgon, kanske inte tar mej upp från sängen......
Men i morrn blir det jobb till 3 sen coop promenad och sen ska jag nog orka med ett gympa-pass tror jag.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback