Lugn och fin

Ok jag har väl lugnat ner mej en smula nu då. Men jag är fortfarande sur på Sj, Tänk att ta såna skyhöga priser på resor och sen inte kunna sköta servicen som sig bör, Urkass ! Hoppas i alla fall att helgen nere hos Sandra och Daniel blir solig och fin, det verkar ju lovande. Våren var ju på väg säger dom på tv i alla fall. Kanske kan njuta lite av sol och värme i nån fin park i Lund. En mysig stad att ströva runt i, Ett Biobesök är också inplanerat ; Stieg Larsson första bok Män som hatar kvinnor, Ska bli spännande att se har hört bara gott om den.
Linn och Mattias drar ner till Chamonix i morgon. Jag är inte så lite avundsjuk. Ja inte på skidåkningen (jag brukar ju bara ta skidliften upp till baren) men till syrran och hennes härliga familj mina små sötingar Elodie och Amanda. Men men jag får ju träffa halva familjen i påsk när de kommer hit, Det blir nice. Om man bara kunde få ordning på semesterplaneringen på jobbet skulle jag försöka få till en höst resa till chamonix vi får se hur det blir men jag skulle gärna vilja. Men det händer ju mycket på jobbfronten i dessa dagar och detta år ingen vet var det slutar.
Men men det är lång tid kvar till sommar och höst just wait and see.

See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback