Lets dance

Avslutningen på Lets dance var magisk ! Jag grät så tårarna sprutade när Laila och Tobias gjorde sitt
shownummer, att dans kan vara så vackert det hade jag ingen aning om. De båda finalparens showdanser var
verkligen olika. Magnus och hans Annika gjorde ett underbart roligt nummer men jag föll ändå pladask för Laila
och hennes Tobias. Ljuvligt ! Men Magnus gjorde tydligen mest intryck på publiken för han vann den åtråvärda
glasskon ! Och jag unnar verkligen honom att vinna en Kisa-bonde som lärt sig både bugg och slowfox. Han är
ju den som gått framåt mest och säkert gått hem i stugorna för den skull. Det var nog den bästa finalen i Lets dance programmens historia.  2 värdiga finalister som var otroligt duktiga båda två. I love it !
Nu är det dags att krypa till sängs för imorgon är det jobbardags igen. Hoppas snöovädret gått över till dess jag
ska ut på vägen igen. Sen i morgon kväll är det dans igen men då ska vi svänga våra lurviga själva, dansknytis i
sockengården, ska bli najs !
God natt folks !



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback