Lång lördagsmorgonsfrukost

Nu har vi ätit en god helgsdagsfrukost med ägg bröd te kiwi mums ! Skönt att ha sovmorgon och äta långfrukost ! Gårdagens stegräknare mätte 11000 lite mindre än jag räknat med men nu ska jag ta en riktig långpromenad med hunden så jag får ihop mina steg idag. På eftermiddagen ska vi fara till Västermo på 50-årsuppvaktning min "gamla" jobbarpolare Annica fyller 50 ! Det ska bli jättekul . Vår chafför kommer och hämtar oss vid 2 tiden. Sen är det ju den stora finalen i Globen i kväll. Vem som kommer att vinna står skrivet i stjärnorna men jag håller en liten tumme för Måns och kanske en liten liten för Emilia. Tyvärr tror jag inte hon har en chans att vinna men låten är förbaskat bra ! Måns låt sitter som en smäck i huvet den går bara inte att få bort så han ligger nog bra till. Han lovade att han skulle hoppa bungyjump i morgon om han vinner ikväll och det skulle man ju vilja se :) Nu ska jag bädda till sängarna och ta på mej ordentligt så jag inte fryser när jag tar promenaden.


Här ser vi Annica i mitten av 2 kavaljerer på min 50 årsfest och idag är det dags för henne ! Grattis Grattis !


see you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback