kväll

Nej det blev ingen gympa nu i kväll. Tänkte kanske ta det lite lugnt med knät inte överanstränga det för mycket så här första veckan. Satsar på spinning imorgon efter jobbet istället. Men promenad blev det i alla fall så jag fick ihop mina
13000 steg idag med. Har nu suttit framför tv ett tag och  följt 2 program som nog kan bli favoriter. Halv åtta hos mej och Kattis och company. Halv åtta är ett matprogram där 4 helt vanliga svenskar i en svensk stad träffas och bjuder varandra på mat och ibland lite underhållning. Ett mysigt program där den stora behållning faktiskt är Helge Skoogs underbara kommentarer ! Sen är det ju rätt kul med matlagningen oxå men det är ganska lyxig mat tycker jag, vore trevligt med lite vanlig husmanskost nån gång. Kattis och kompany var en talkshow med Kattis Ahlström som jag alltid tyckt om. Mer Kattis i TV !!!!! Hon är mjuk och trevlig och kan verkligen ställa de rätta frågorna till sina gäster. Pratar inte sönder programmen heller som andra talkshoware ofta gör. Syskonen Wahlgren var kanon att ha med, Pernilla som jag alltid tycker är flamsig var riktigt vettig  tillsammans med sin bror. Det programmet kommer jag nog att försöka se fler gånger.
Nu är det dan före lön känns skönt att mars snart är slut och att våren kan komma på allvar. Men idag var det 6 grader kallt och storm ute brrr. Inte skönt alls men jag köpte i alla fall lite penseer på Coop  att ställa på trappan de är så ljuvliga ! Nej nu ska jag snart krypa till kojs.



see you

Kommentarer
Postat av: Dan Banan

Glöm inte lost.....

2009-03-24 @ 21:24:38
Postat av: mamsen

Tur du sa tack tack

2009-03-24 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback