Knäproblemas !

Hmmm  blev ingen spinning ikväll som jag sett fram emot. Knät bråkar och är ganska svullet efter en heldags arbete. Vet i sjutton vad som flugit in i det vaknade i går morse och knät var svullet som bara den. Har inte gjort nåt speciellt så jag vet inte vad det kan vara. Bäst att ta det lugnt den här veckan. Får väl nöja mej med springandet på jobbet.
Idag var inte alls så fint väder som igår, det gjorde inte ett dugg att jobba hela dagen hade ingen lust att gå ut över huvudtaget. Men i morgon slutar jag 15 så det vore ju nice med lite sol när man kommer hem. Snart är det spårlöst på tv ett riktigt mysigt snyftprogram  ! Och Beck igår var ju inte fel heller....min favvodeckare !  Nej det får vara nog bloggat för idag.




See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback