Heja Guif !!

Tisdag idag, och Guif vann hemma i en OLIDLIGT spännande match. Det var ovisst in i det sista, gastkramande....
Men de redde ju upp det till slut grabbarna. Och på lördag kan de avgöra och gå vidare tlll semifinal, det vore skoj !
Äntligen ett lag som lyckas i den här stan. Handbollen har ett starkt fäste här, och till och med jag som aldrig varit
intresserad av den sporten rycks med i surret runt det unga laget. Verkligen kul med egna talanger som lyckas. Jag ser
fram mot lördagsmatchen.
I kväll var det gympa för min del och i morgon bitti körs det spinning FÖRE jobbet, jojo ambiöst värre(stavas ambiöst så eller ambisöst eller kanske amijöst nej nej det ser inte rätt ut) Så det blir till att packa väskan i kväll, och sen är jag ju tvungen att kolla in Lost i kväll hur ska jag orka. Men sova får jag göra i helgen ;)
Det skulle bli vårvärme i helgen 10-15 grader så då får man väl ut och räfsa lite kanske ? Se om gräset vill komma upp..... Ut och leta tussilago och blåsippor kanske...Det blir nog en  och annan promenad i alla fall om solen bara ville titta fram så blir det kanske grillning för första gången i år....Ja det får det bli, grillat mums!!!




See you

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Oh , jag vill ocksa grilla när jag kommer. Längtar sa det knakar. Star snart inte ut längre...

Kram syrran

2009-04-02 @ 12:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback