halva veckan

Ja nu har nästan halva veckan gått redan och det onsdag och jobb inne i stan. Blir kul som vanligt även om jag inte får jobba med Linn längre trist !  Igår blev det inte som jag tänkt mej! Jag som efter förmiddagens provrumsbesök tänkte vara väldigt duktig med mat och gympa föll platt. Åkte in till Limpan och fikade istället tillsammans med släkten och sen hann jag inte med nån gympa så det blev en halv pizza (men med mycket sallad) istället. Men märk väl jag åt bara en halv och det var inte nån köppizza utan en sån där liten fryst man köper på coop. Men men ändock pizza........ Vilket dåligt samvete man har nu. så idag blir det shake till både lunch och middag tror jag....... eller inte.......Åtminstonde till lunch. Eventuellt blir det oxå lite jobb i kväll i T-a oxå med fortsättning på vår ombyggnad. Linn åker dit tidigare och börjar får se hur långt hon hinner. Men det blir nog en lång dag i dag.



See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback