Cykla fort

Ikväll var det spinning igen andra passet denna vecka Skönt skönt ! Men jag får nog säga att Evas pass på måndagar är roligare faktiskt ! Tjejen ikväll körde väldigt långa "stå"körningar och det är inte mina knän så förtjusta i. Men svettig blir man gubevars.
Sen blev det torsk för Guif ikväll tyvärr. Synd att de inte kunde hålla igen sista minuterna kanske var de för nervösa när det var slutspel fast Kristjan sa motsatsen. Men en fullbokad sporthall med jublande  och krävande Guif-fans gjorde nog de unga grabbarna lite tagna det tror i alla fall jag. Men kanske kan de slappna av och spela bättre på Lördag i Lund. I en arena som konstigt nog heter Färs och Frosta hallen (gick förbi i lördags) Väldigt stor och fin nybyggd hall där kommer Guif att trivas.
Imorgon är det ledigt från jobb så jag tänkte ta lite sovmorgon. Ska in till stan en sväng äta lunch med sonen och klippa av mej rufset det behövs !!!




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback