Blää

Men vad tusan nu snöar det igen !!! Skitväder idag är jag glad för att jobba inne hela dagen. Ser inte skönt ut därute. Jag vill ha vår nu för igår fick jag hem växthuset. Så nu är det bara att montera ihop det på rätt plats och sen börja trädgårdsarbetet ! Kul kul ska det bli. Få se om jag orkar vara lika entusiastisk hela tiden (fan trot)
Idag är det torsdag och gympakväll. Det är välbehövligt eftersom jag missade tisdagsträningen. Sen har jag bokat spinning till lördag oxå eftersom jag inte kan gå på måndag måste ju ha min veckliga dos av spinning. ( det var ett konstigt ord veckliga det måste jag ha uppfunnit nu en variant av månatligt) men ni forstod säkert vad jag menade.
Nej nu är det dags att sladda iväg till jobbet.





See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback