Stackars Max



Max är dålig igen....Nu haltar han på andra benet, vill inte äta och dricka har inte gått ut och kissat på hela dagen. Jag fick ut honom nu i kväll på en liten kisstur då han hoppade runt på 3 ben stackarn. Det är så ledsamt att se sin hund ledsen och inte kan han tala om var han har ont heller.  Han ser så bekymrad ut. I morgon får han åka till Veterinär Ewa och se om hon kan hitta något, ta lite prover och se om hon hittar nåt som är galet. Det är inte kul kan jag lova, inatt är det jag som flyttar ner till nedervåningen och håller honom sällskap om han mår dåligt !!
Vädret tog en snabb vändning i dag det blev rent ut sagt SKITKALLT. Från att ha varit varmt och skönt i går kväll vi satt ute till 21 så är det kallt så man måste ha strumpor på sig !!
Hoppas det vänder snart. Nej nu måste jag se till lilla gubben.


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback