Slutsats !

Ja ni kan väl inte bärga er förstår jag  !  Ni vill veta hur natten varit eller hur ? Jo tack den har varit livlig. Som jag skrev i gårdagens sista inlägg var jag skönt trött i hela kroppen och såg fram emot en hel natts sömn. Jo tack trött var jag när jag gick och lade mej men sen började eländet ! Jag blev kissnödig !!!! Jag sprang nog upp ca 6-7 gånger till klockan var ungefär halv 2. Den där spikmattan måste ha aktiverat njurar urinblåsa och hela kisseriet för jag har då aldrig varit med
om maken. Och betänk jag hade knappt druckit något i går kväll !! Helt sannslöst så nån vidare sömn blev det inte. Men jag ger inte upp ska försöka igen och igen och igen. Kanske var nån reaktion av kroppen för att visa hur avskyvärt den tyckte att det var att ligga på spikar vad vet jag ?  Men det kändes faktiskt ganska skönt och jag BLEV ju trött i kroppen och avslappnad. Ska kanske ligga på den i sängen precis innan jag ska sova ? Ska nog prova det i kväll. Men först några timmars jobb, hoppas det blir mer att göra i dag!


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback