nu är det kväller

En lång arbetsdag har tagit slut och nu är det snart dax att sova igen. Kunde faktiskt ta ett dopp och en simtur när jag kom hem från jobbet vid halv sju ca 28 grader varmt och skönt i poolen. SImmade 300 m och sen blev det käk med Linn Daniel Josefin mor och Bernta god pastasallad och gott bröd. Efterrätt blev det jordgubbar, mums mums. Så nu är man mätt och belåten och lite trött . I morgon är ännu en lång dag på jobbet men det skulle bli sämre väder så det blir nog inget kvällsdopp när jag kommer hem i morrn.
En mysig kväll, sitta ute och äta smakar mycket godare eller hur ? Tack för sällskapet mina kära, jag älskar att ha er hemma ! Kom ofta och hälsa på, ni är alltid välkomna det vet ni,





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback