Lite tokig

Jag har nog blivit lite tokig....eller oxå inte ;) Vet ni vad jag har köpt ??? En spikmatta !! En "äkta" indisk spikmatta !
Ja tokig eller ej nu ska jag prova den senaste trenden och försöka få lite ordning på min sömn som lyser med sin frånvaro många långa nätter. Jag fick hem den i dag och ska prova den senare i kväll ca 10 minuter ska man ligga första gångerna, och jag får hoppas jag står ut så länge för vass det är den kan jag lova. Ska ha en tunn tröja på mej också så jag inte blodar ner den första gången. Läser i broschyren att den är ett mycket effektivt verktyg för att lösa spänningar och emotionella blockeringar ! Det ni ! Låter nåt va? Den används av indiska yogis för att nå perfektion av kropp och sinne !
Mattan har 230 knappar med vardera 27 piggar, vilket betyder över 6000 piggar hmm som jag ska ligga på hmm.........ja ja om jag inte sover som en stock blir pigg som en mört, frisk som en nötkärna och stark som en oxe då ska jag skicka den på reklammation.
Nu är det bara 1 dag kvar på jobbet sen är det midsommar ledigt och sedan 2 veckor semester ! Ska bli så skönt med lite ledigt. Och nu kommer det fina vädret bara så ni vet. Vi går en varm tid till mötes......
På fredag morgon tar vi husvagnen ner till Krågedal som vanligt, för att fira midsommar med Farfar Stig och Gullan och övriga släkten. Kommer att bli fullt ös - medvetslös (ska vi väl inte tro) men fest fest fest blir det i alla fall ! Och solen kommer att skina över Solebo kan inte tro något annat, men gör den inte det blir det kanon i alla fall ! Vi har så kul tillsammans, mycket skratt  sång och lek blir det. Lita på det.
Nej nu ska jag lägga mej på spikmattan.


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback