onsdagsledig

Idag har varit en härlig dag. Strålande sol så fort man slog upp de ljusblå så det fick bli frukost och tidningsläsning ute vid poolkanten. Efter det blev det en promenad med Maxen innan solen blev för het. Sen blev det en heldag vid poolen. Så jäkla underbart ! Tänk att det kunde passa på att vara en solskensdag när man var ledig !! Känns verkligen härligt !
Jag har inte gjort ett jota nyttigt idag bara läst simmat och solat känns skitbra att verkligen vara lat och vila på sin lediga dag. Nu till kvällen kom en rejäl regn och åskskur. Nu ska jag titta lite på tv gå en kvälls promenad med hunden och sen gå till sängs på spikmattan :)  I morrn är det jobb igen ! Har förresten bokat in en resa till hösten. Då kommer jag att våldgästa syrran och hennes familj i Frankrike. Ska bli urskoj det var ett tag sen jag var där, hoppas bara det blir fint väder oxå, men det har syrran lovat fixa.


see you

Kommentarer
Postat av: syrran

Lovat och lovat...Jag dansar soldans varje dag men jag vet inte om det funkar...Kram o vi ses snart

2009-07-16 @ 12:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback