mitt i veckan

Ja vad bloggar man om så här en onsdagskväll ?? Inte har det hänt nåt speciellt precis en helt vanlig onsdag i juli på jobbet är inte så jäkla spännande faktiskt..... En lång dag där klockan tickade förskräckligt sakta åtminstonde på eftermiddagen när det var som lugnast och minuterna segade sig fram. Usch och blä. Men klockan blev sex idag med och jag fick åka hem, När jag kom hem var solen framme och det var riktigt varmt och skönt ute, så jag och Max tog oss en promenad. Väl hemma brassade vi på grillen medans Berra klippte gräset. Det är gott med grillad korv med bröd eller hur, det tröttnar man aldrig på. Medans korven grillade klart och gräsklippar-Berra nästan var färdig började det droppa, Berra körde rally runt  rundeln i rasande fart för att hinna klart och just som han kastat (!!!) in gräsklipparn i verkstan så började det vräka ner !!!! Det fullkomligt öste ner från himlen, tur att man hann in med grillen under verandan och där satt vi sen och smaskade korv och tittade på hällregnet. Berra var ju lite irriterad för han hann inte riktigt klart med gräsklippningen och inte hann han ut och titta efter flyghavre heller men men det blir fler kvällar. Men imorgon skulle det visst bli Polen-oväder istället för Ryssvärme, ja de rör sig med roliga termer på kvällstidningarna !! Skyfall och oväder är att invänta i natt och imorgon den som lever får se. Men nu är det i alla fall bara 2 dagar kvar den här arbetsveckan sen är det helg och ledigt igen,  jag längtar redan.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback