Mitt i juli

Japp nu har halva sommaren gått. Det är den 16 juli idag och då har ju juni och halva juli passerat och andra halvan juli och augusti väntar. Nu blir det mörkare om kvällarna, men förhoppningsvis så har vi många varma dagar och kvällar kvar. Idag var det jobb igen, hela långa dagen men i morgon har jag sovmorgon, skönt. Kanske kan bli en simtur på förmiddagen ....... Ja en promenad blir det ju förstås och efter det kanske jag hoppar i poolen för det hinner jag nog med.
I morgon ska jag till posten och hämta ett paket, har skickat efter en extern hårddisk så jag kan slänga över alla viktiga grejer och foton från datorn tills nästa gång den pajar :) Ska bli skönt att ha lite backup, äntligen.
Nej nu blir det lite tv innan spikmattan kommer fram. Sov väldigt dåligt i natt så förhoppningsvis är jag tröttare i kväll.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback