Kvällsregn

Ja så kom det då en skur tills kvällen. Ganska skönt faktiskt med ett svalkande regn. Jag och Max tog en tur ner till potatislandet och det kändes friskt och skönt ute, det riktigt luktade regn. Nu är det snart dax att gå och knyta sig inför morgondagens arbete. Idag får jag lov att säga att jag varit riktigt lat.... Ja lite mat har man ju lagat förstås kokat lite kaffe, gått långpromenix med voffsen, städat poolen men mycket mer än så har det inte blivit. Har lyssnat klart på en ljudbok förresten; Guds starka arm av Åsa Larsson och Lena Andersson. En kortbok på 2 cd skivor men med ett mustigt norrländskt språk och en liten mordhistoria mycket hörvärd faktiskt. Nu ska jag ta mej an nästa : Ängelns lek av Carlos Ruiz Zafón får se vad den har att erbjuda, verkar spännande. Får bli mitt sällskap till och från jobbet nu när Rix Morron Zoo har semester.
Nej  tack och godnatt för mej.


See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback