jobb, slit och onda ben

Då har arbetslivet börjat igen. Och som det började : Massor av kunder lite personal och datastrul !!! Man kan ju få spader för mindre !! Usch och fy man hade nästan lust att åka hem igen men man fick väl hålla sig till kvart över sex.
Men å andra sidan är det ju rätt kul med mycket kunder om man jämför när vi står och glor på varann och inte har nåt att göra, då gnäller vi för det. Nej tacka vet jag en hård dags arbete med många positiva människor och nöjda kunder. Ett
leende från en kund kan göra livet lättare. Men det kändes i benen när klockan närmade sig stängningsdax, tur att jag
har kort dag i morgon !
Annars har det blivit ett rejält omslag i vädret i dag: 15 grader varmt och just nu störtregn. Inget vidare synd om de som har semester nu. Men det såg ut på väderkartan som om det skulle kunna bli lite bättre i morgon och på  löpsedlarna läste jag att ryssvärmen skulle komma vad nu det är ? ca 30 grader stod det inom parentes.
För övrigt köpte jag färska aprikoser idag på Konsum om nu nån skulle vara intresserad av att veta det,. Smaskigt värre. frukt det är mitt liv de ! Idag har jag plockat i mig 1 banan 1 kiwi 1 äpple 1 nektarin och 2 aprikoser........ Och kvällen är inte slut än.....Får se om jag tar en aprikos till .....
Nej nu ska jag surfa runt lite bland nyhetssidorna





see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback