Internetstrul

Japp då är man på banan igen. Internet och telefon har varit ur funktion i ett par dagar men nu har de fixat till det. Trodde för ett ögonblick att vår kära internetleverantör gått i konkurs som vi ¨råkade ut för för några år sedan men som tur var var detta inte fallet. Skönt men det var ju tyvärr inte så bra med internetavbrott just i dessa tider när vi lagt ut annons på husvagnen ! Men det ordnade sej i alla fall och nu är husvagnen såld och väck !!! Känns lite sorgligt jag hann inte riktigt säga hej då men men så är det i alla fall ! Får se om vi hittar nån ny mindre vagn eller om det blir en motorcykel ???
Vi får väl se hur det blir, men ska vi få med oss alla grejor som vi brukar när vi åker bort och  dessutom har en bamsehund som ska med så får det åtminstone bli en med sidovagn :)
I kväll var det riktigt fint väder när jag gick min vanliga hundpromenad efter jobbet, och det skulle visst bli fint i morgon med och det låter ju bra. Jag är nämligen ledig i morgon så det kanske blir en dag vid poolen......
Nu har jag lagt in 1 kg gurkor som blir klara om ett par dagar ska bli smaskigt på leverpastejmackan.
I kväll är det födelsedagskalas på tv för Vickan som blir 32. Själv ska jag nog ta mej an nån av det böcker jag fick
på posten idag.....Kan knappt hålla mej.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback