Bröllopsdag

Idag är Berras och min bröllopsdag ! Vi har varit gifta i 27 år kan man tänka.......Jag borde säga att jag minns det som igår och det är klart visst minns jag kanske inte hela altet men mycket mycket glada mysiga minnen har man,.....Skulle gärna göra om det men nu får man vänta på barnens bröllop. Hoppas det inte dröjer för länge ........ En underbar fest är det med bröllop i alla fall.
Idag så här 27 år efteråt ska jag bjuda min man på hemlig utflykt. Vi åker efter lunch och blir borta till i morgon fm, och han har ingen aning om vart han ska ! Det ska bli jättemysigt han är verkligen värd det efter att han sliter så med vår
pool och poolområdet. Det är guld värt att ha en sån händig man kan jag lova. I morgon ska jag avlöja vart vi for och kanske visa några bilder.


Här är min livskamrat forever !!


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback