Ont i foten

Igår gjorde jag magplask på gympan..... Anna hade hittat på några jävla konstiga steg som jag naturligtvis var tvungen
att försöka med och det gick ju åt h-te förstås. Det kunde jag ju räknat ut med rumpan ! Det går inte att trassla in fötterna när man har såna kassa knän som jag har. Så där stöp jag. Men faktiskt så fick jag mest ont i foten knät hann väl inte dra åt fanders så mycket som det brukar utan handlade väl lite snett på foten istället. Skönt att man inte jobbar hela dagen idag utan bara 12-18. Har värkt lite grann i natt men inte värre än att jag står ut. får väl ta det lite lugnt idag. Ute är det grått och trist, ingen sol på länge känns det som. Tänk om det kunde komma lite mera snö och bli 5-10 grader kallt och sol, så underbart !! Ta ut en spark sätta sig på en filt och ta en fika i solen det längtar jag efter !!!
Nej nu ska jag bädda och sen ta en (liten) promenad med Max så han får göra ifrån sej innan jag gör mej klar för jobbet idag.


See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback