Obama

Idag fick USA en ny president, Barack Obama. Jag blev verkligen rörd när jag såg honom svära presidenteden, det kändes som att man var med om något historiskt väldigt emontionellt, Han kan verkligen tala den mannen, Världens mäktigaste man, hoppas han infriar allas förväntningar.

Själv har jag för att hoppa från världspolitik till min vardag lagat rotmos i dag. Mums det är inte så ofta man gör det men gud vad gott det är, Nu finns det några matlådor i frysen att smaska på.
I morgon är det jobb i stan som gäller och efter det ett spinningpass det ska bli skönt, Linn skulle bjuda på lunch i morgon det låter spännande.

VÄdret är ju inte det bäst men vi går i alla fall mot ljusare tider,

See you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback