länge sen sist.....

Tänkte mej på ett litet inlägg så halvägs in i Januari 2009. Mycket har hänt sen sist jag skrev....
Linn for till andra sidan jordklotet på en månads äventyr. Hon hann med både tokhopp och forsränning och toaränning.
Kom hem lagom till julstressen. Julen blev lugn och skön med snöfall på julafton. Lite gäster kom julmat intogs julklappar öppnades. Daniel och Josefin for till solen på kvällen vi andra spelade spel för fulla muggar. Retro heter favoriten men eftersom Danne lämnat sitt xbox hos oss blev det även lite filmquis och Lips där vi sjöng så vackert så vackert. Sandra var hemma från Lund  en vecka jättemysigt !! 
TIll nyår hade vi knytisfest här hemma hos oss med god mat gott dricka och Hazardspel. Även lite fyrverkerier brändes av.
Dagarna därpå var det flytt för den sista ungen hemifrån. In till Stan skulle hon med sin Mattias. Hoppas ni får det bra därinne i smeten men du är välkommen hem när du vill.
Nu är det jobb som gäller det är långt till nästa ledighet. I mars ska jag ner till Skåne en vända i april är det påsk med påskfest som vanligt med fint besök från Frankrike !! och i maj drar mor syrrran och jag till Amsterdam en helg ska bli skitkul. Så jag har lite att se framemot i alla fall. Hoppas det kommer lite snö i februari för det tycker Max så mycket om.

nu ska jag hoppa i badet, har varit på spinning och gått promenix med hunden.

see you soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback