Torsdagmorgon

Så var det då torsdag. Efter en som vanligt sömnfri natt så är det dags att åka till jobbet igen. Ja ja alldeles sömnfri var den väl inte men jag var väl vaken så där en 10 gånger ungefär sprang på toa 3 gånger  och låg och funderade däremellan. Ska det vara så här i klimakteriet att man inte sover på nätterna?? Det är inte kul !! Jag vill vakna och känna att jag verkligen är utsövd och att jag sovit gott hela natten, men icke sa nicke. Trist men sant. Jag tycker att jag gör allt jag kan för att jag ska vara trött och sova, dricker aldrig kaffe på kvällen äter inte sent motionerar åtminstonde 3 kvällar i veckan badar ett par gånger per vecka men vad ska jag göra mera ??? Får se om jag kan komma på nåt. Ja det är klart att jag skulle kunna pimla vin varje kväll för då blir man ju trött :) men jag tror inte det är lösningen. (Men det vore fan så mycket roligare) Får se om det blir bättre men det har jag ju å andra sidan sagt ett par år nu.....





See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback