Sömnlös natt

Och jag som trodde jag skulle sova som en baby inatt ack vad jag bedrog mej. Jag var ju så trött i går kväll i hela kroppen och knoppen orkade knappt läsa innan jag släckte lampan. Jag somnade väl till ett tag men sen började tankarna gå i skallen. Hände lite grejer igår som jag tydligen var tvungen att gå igenom i natt ;(. Fick höra en ledsam sak på jobbet som malde i huvudet hela dagen men som tur var kunde Gubben hemma komma med ett riktigt roligt besked. Vi ska gå på andra chansen i Norrköping !! Han var en riktig turgubbe och vann 2 biljetter på K-rauta i fredags. Grattis till oss ! Nu får vi åka dit och titta och lyssna på bla BWO Scotts och Amy det blir skoj. Ser fram emot den 7/3. Idag blir det jobb till 15 och sen hem till Maxen och gå en lite promix med honom och sen blir det nog ett gympapass i gympasalen....tror jag....kan nog inte inte hålla mej borta...Men sen blir det fotbad för mina fötter ser för j-liga ut. Behöver skötas om.







see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback