Sen kväll med mej

Ja nu är det sen kväll och jag ska snart krypa till kojs. Jag är skittrött i benen och i huvet får se om jag kan sova lite  i natt.  Imorgon är jag ledig och kan sova lite längre än vanligt, har inte planerat för nåt särskilt bara en liten promenad över till Grannen. Sen ska jag bara ta det lugnt, plocka lite här hemma kanske dammsuga om jag orkar.......  Hoppas i alla fall på bra väder för promenaden.
Åkte förbi statt på vägen hem i kväll och blev lite sorgsen. En tråkig syn med poliser brandbilar stegbilen framkörd och en brandman stod och sprutade in genom ett fönster och vita avspärrningsband. Man blir så ledsen att se förstörelsen, så här ett jubileumsår när stan ska vara  till sitt vackraste till sommaren, får se om de orkar bygga upp igen. 




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback