Onsdagsstress

Idag var en jäktig dag. Först till ordinarie jobb i T-a för att hämta skor och kodgrunka, sen till lasarettet för att jobba halv  9 till 13 lunch en halvtimma sen till Fröslunda och jobba 14-17 därefter till lasarettet IGEN för att pumpa ur lite blod och sen till coop för storhandling inför Linns 20 års dag. Jag ska göra lite mat till dess och tänkte passa på att handla i kväll för att kunna ägna torsdagen åt lite städning hemma. Så det blev ett flängande fram och tillbaka. Nu ska jag kika runt lite på nätet dricka lite vatten och sen tror jag det får bli en tidig kväll i sängen med en god bok, jag känner mej lite trött kanske beror på att de snodde lite blod för mej..... Nej skämt åsido jag mår utmärkt och det känns alltid lika bra när man varit på blodcentralen så god stämning och man känner sig så välkommen varje gång ! Ett par nya glas fick jag också det var ju bra (nu har jag sju) 
Imorgon blir en kort jobb dag sen blir det som sagt lite städ och promenad. Hoppas det blir lite fint väder i dag har jag knappt sett hurdant vädret var ! På Fredag är det födelsedag för Linn men hon ska firas på lördag. Då kommer mor och far och farfar och Gullan upp från Linköping det blir mysigt och stannar över helgen, det blir mysigt, länge sen vi sågs.




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback