Nytt på trädgårdsfronten

Har nu beställt mitt växthus ! Det ska bli så spännande att se om jag kan odla fram nåt gott till middagsbordet typ tomater gurka sallad kanske paprika eller kanske vindruvor till efterrätt ;) Jag har i alla fall inhandlat lite fröpåsar som jag ska förgro får vi se om det blir nåt. Och sedan för att spä på min trädgårdsmästartalang kan jag meddela att jag har knopp på en av mina orchideer jag fick när jag fyllde 50 !!!! Det trodde ni inte va ? Inte ens att de skulle vara vid liv men det är de alla fyra ha ha där fick ni !!! Här nedan får ni bildbevis :


Idag har vi oxå bestämt  våra nya hyresgäster till torpet. Vi fastnade för Anders och Gärd från Stockholm, ett par i vår
ålder som vi fick väldigt fin kontakt med när de var här och tittade. Vi kommer säkert att trivas bra med varann och de blev väldigt glada när de fick beskedet och det känns ju också väldigt bra.
Nu är det snart skidor på tv igen



See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback