Lugn natt

Natten har varit lugn, sömnlös men lugn. Bara så ni vet det är inget kul att sova själv när man är van att ha en
snusande gubbe bredvid sej sedan nästan 30 år. Skittrist !!  Jag har legat och vridit och vändit mej och faktiskt
saknat de där små snarkningarna som han gör med munnen( som för övrigt gör mej galen i vanliga fall)
Men fick i alla fall ett sms från honom i morse att allt var väl. Här har man haft att göra kan jag lova. Tänt i pannan
hämtat tidning gett hönsen rastat hunden gett katterna läst tidning ätit frukost bäddat kollat pannan (det rykte in som f-an) stängde av fläkten till pannan tror det löste problemet kokat kaffe druckit kaffe svarat på en jäkla massa mail om torpet och nu ska jag gå promenix med Max.......Puhh det är påfrestande att vara husbonde ;)
Tur att man är ledig från sitt ordinarie jobb i dag annars skulle det aldrig gå imorgon får jag väl gå upp kl 5 om jag ska hinna med allt innan jag åker. Nej nu väntar Max.


See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback