Lång lång måndag

Måndagar är långa arbetsdagar.... Börjar 8 och slutar kvart över 6. Det blir många steg i benen det. Mycket spring hit och dit plocka fram varor här fylla på lite där sälja lite här och där ;)
Men nu är det kväll och man kan slappa i soffan, skönt. Stannade på Coop på vägen hem och köpte massa härlig frukt
så jag tänkte skära lite fruktsallad sen och mumsa på. Det finns inga bättre vitaminer är naturliga !!
Se om det är nåt kul på burken annars får man väl sitta framför datorn och leka lite, gubben ska ju iväg och motionera (=leka) med sina kompisar.
Har beställt tid hos farbror doktorn nu oxå så han får kolla bulan i huvet.... För att lugna mina nära och kära, jag tror inte
det är så farligt förmodligen ett födelsemärke som växt lite. De får väl skära bort den om det är nödvändigt, vi får se.

See you

Kommentarer
Postat av: Syrran

VAD HAR DU FÔR BULA I HUVET????????????

Tack pa förhand för att man far reda pa nat...

Kram

2009-02-10 @ 21:29:11
Postat av: annika

Ingen större grej bara en lite bula som Bernt upptäckte när han satt och pillade mej i håret härom kvällen. Är säkert inget farligt men jag ska kolla upp det i alla fall

Kram

2009-02-11 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback