kväll igen

Nu är det kväll och mörkt igen och en ny arbetsvecka väntar. Men det blir bara ljusare och ljusare när man åker till och från  jobbet det är skönt !  Idag har Bernt varit och provat Kjulaspåret kul att det äntligen blivit lite snö och kallt så att alla som vill kan åka skidor och skridskor. Såg i tidningen att kommunen skulle spola is i stadsparken, vilket bra beslut. Hoppas många tar chansen att prova på skridskorna. Tänk förr när de spolade is på nästan varje skola, vad kul ungarna hade på rasterna då. Själv tänker jag köra ett spinningpass i morgon efter jobbet, det är vad mina knän klarar av.
Nu har jag snart lyssnat klart på Vänninan, som Chatarina Ewerlöf läser så förträffligt. Man kan bara inte sluta lyssna.
Och ikväll är det Beck får se om jag orkar annars blir det väl sängen.....

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback