I love spinning

Spinning

Hemma igen efter ett jobbpass och ett spinningpass ! Jäkla vad kul det är, svetten rinner och man tror man snart ramlar av cykeln för man är så jäkla trött men ändå kör man på skitkul !!!

Imorgon (eller inatt) börjar bokrean ! Lat som jag är har jag inhandlat lite på nätet. Skönt att slippa trängas med folk nu sitter jag hemma i lugn och ro framför datorn och väljer och vrakar. Det blev några kokböcker (min passion) och en ljudbok. Så nu är det bara att vänta på paketet som kommer med posten. Ljudboken tänker jag spara till tågresan ner till Lund i mars om jag kan hålla mej så länge....... Nej nu är det snart dax att krypa till kojs och vila sina lurviga ben tills i morgon när det är en ny arbetsdag. 



See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback