Varning för ras

I dag var det plusgrader ute igen, minusgraderna försvann som en avlöning. Onsdag och torsdag var det riktigt kallt ute det var så fint och frostigt. Vi var ju i Västerås på konsert i onsdags kväll min husgud Lasse Winnerbäck och när vi kom hem vid midnatt var det ca 10 minus, brr. Skönt att ha garage och slippa skrapa rutorna !!
Lasse var som vanligt super duper bra, sjöng alla gamla godingar (nästan) (saknade kom änglar) det var ett jäkla ös på scen mycket gitarrer och dån i like it !! Förbandet var en katastrof, nån galning som stod och kved och hötte med en pinne i luften blääää !! man bara väntade på att det skulle ta slut och att Lasse skulle äntra scenen. Den "riktiga" konserten började med en film från min gamla hemstad Linköping och när den var slut drog bandet och Lasse igång och vilket ÖS !!!! Man bara njöt. Varning för ras var en rysare, jag säger bara ståpäls !!!!!
Så underbart. Och så många extranummer......Så härligt ! ! En underbar kväll tack Limpan och Berra (även om du sov emellanåt) för sällskapet !
I går var jag och jobbarpolarna på spa ! Vi hade lite friskvårdspengar att sätta sprätt på så det blev bubbelbad, mat vin och fotvård. Och det var ju tur att det var på Spakällaren så jag hade krypavstånd till madrassen på Ruddammsgatan. en trevlig kväll men lite stressande !! Och det var väl kanske inte meningen men det blev inte så mycket samvaro med jobbarkompisarna, typ bara när vi åt ca 45 minuter sen skingrades alla för olika behandlingar och när min fotvård var slut så var det dags att gå hem. Men fötterna mår bra och det är väl huvudsaken   !!!

I helgen är jag ledig och ska försöka fixa lite här hemma. Tänkte göra köttbullar till julen och putsa lite fönster, sätta upp lite julgardiner osv.
Men nu är det idol ::Heja Calle och Erik  ut med Tove !!!!



see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback