tjutkväll

I kväll var det en riktig tjutkväll, precis sånt som jag gillar !! Hjältegalan på tv 4. Man får tjuta och böla i parti och minut och det är bara bra tårar som kommer ! Vilka hjältar det finns !! Underbara människor som verkligen är väl värda att hyllas på en gala kväll och visst är det väl härligt att få böla ordentligt för en gångs skull!!
i kväll skippade jag spinningen, kände mej trött i benen efter en lång dags arbete så jag for hem i stället och gjorde några Janssons frestelse till julen, det var väl duktigt !!
Går finfint när man kollar tv under tiden ! Hade för en gångs skull köpt hel anjovis (INTE fileer) så det var till att göra allt från grunden. Men men det luktar gott och ser gott ut så det blir nog bra till julbordet !
Nu ska de svalna i källaren innan de får krypa in i frysen !


I kväll snöade det när jag åkte hem från jobbet....härligt härligt men farligt farligt !!



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback