Snart slut

Så är då julhelgen slut....Tänk att 4 lediga dagar kan gå så jäkla fort ! Det har varit en lugn och skön helg, som började med julafton med god mat alla barnen hemma, och så mor och far och farfar som också tillbringade helgen hos oss. Paketutdelning som vanligt med Berra i röd luva, tack för alla fina presenter, jag är helnöjd !!!
Juldagsmorgonen började i kyrkan på julotta, en finstämd föreställning med fin musik och trumpetspel. Sen en seg dag med kortspel och därefter kalkonmiddag med familjen, Första gången jag tillagade kalkon tror jag och den blev riktigt god om jag får säga det själv.
I går tog vi en tur in till stan för lite besök och sedan for mor far och Farfar ner till LInköping och tog med sig Sandra som tog tåget vidare till Lund. Och vilken resa de fick, snöoväder hela vägen ner. Snön har vräkt ner så det är vitt vitt vitt. Fint men lite farligt. Men det gick bra och alla kom hem helskinnade.
Idag har vi hjälpt Linn och Mattias med flytten, fy tusan för att flytta ska jag nog aldrig göra......De får nog bära ut mej om jag ska lämna detta hus !!!
Nu är det bara 4 dagar kvar på detta året och jag ser fram mot 2010 med glädje !! Ett otroligt spännande år kommer det att bli, med nya utmaningar, mycket jobb men det kommer att bli så kul, det är jag övertygad om !!
Nej nu är det dags att krypa till kojs i min nya julklappspyamas för i morgon blir det jobb igen. Problemet är att jag inte riktigt vet när jag börjar så jag får väl åka dit och chansa lite :)


Godnatt och See you later alligator

julklappshögen tänk att vi varit så snälla
Mina vackra barn och lilla farfar på kanten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback