Skumbad

Nu ska jag snart slänga mej i skummet, har varit på gympa  och är lite svettig ! Efter jobbet i dag tog jag en sväng till Tuna park för lite julklappsköp, och träffade Limpan en liten stund. Sen blev det en god kopp kaffe här hemma. Har plocket undan lite här hemma, och lagat kvällsmat och sen som sagt varit på kvällsgympan. Jag skippade spinningen i går, tänkte att jag kanske inte orkade när jag nu tog den där sprutan i söndags och dessutom var det ju en lång dag hemifrån i går.
Vädret är skit, jag skulle vilja ha ett par dm gnistrande snö och 5-10 minus grader, tänk vad underbart det vore !
Nu är det ju iof 2 veckor kvar till jul men julstämningen har ju svårt att hitta hit när det är sånt jäkla väder, grått grått grått och regnet som hänger i luften precis hela tiden, bläääää !!!
Nej nu väntar badkaret.





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback