Näst sista dagen

På det här året, i morgon är det nyårsafton !! Jag börjar dagen med att jobba ett par timmar sedan hem för att föbereda kvällens förrätt som jag står för i år  och vid sex tiden far vi över med sparken till grannarna för gemensamt firande.
I kväll har vi ätit gott och kikat på en mysig film: Allt flyter. En lite annorlunda film (inte en romantisk komedi) som jag brukar titta på för det mesta utan en film om killar i medelåldern som börjar med konstsim :) En riktigt kul film faktiskt och tänkvärd, diskriminering fast åt andra hållet om ni förstår vad jag menar.....
Tänkte komma med ett långt inlägg om detta år men det tror jag att jag skiter i...Det har varit ett bra år, många glada skratt, härliga bad i poolen trevliga resor och möten med nya människor. Och nu står jag inför ett nytt år, ett spännande år med många nya möten och erfarenheter. Jag ser framemot varje stund !!
Jag önskar att ni alla får ett underbart år med många skratt och roliga minnen att tänka tillbaka på. Minns de glada stunderna och förträng de sorgliga. Ett skratt förlänger livet, det är så sant som det är sagt skratta bör man annars .......
Jag står mitt i livet och njuter av varje sekund, hoppas ni gör detsamma. Se framåt för efter regn kommer solsken. (jag är en obotlig optimist)
Bäst att knyta sig i sängen i morgon blir en lååååång dag!


see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback