Let it snow let it snow let it snow

Ja idag var det ett riktigt snö(o)väder här i Sörmland !! Snökaos skulle man kunna säga, det gällde att vara försiktig på vägen.
Slutade vid 2 idag så då fick det bli en tur till shoppingcentret för julklappsköp, och till Willys för lite matshopping. Så nu luktar det revbensspjäll som ska in i frysen och sen har jag en typ av fudge inne i ugnen med valnötter och choklad, hoppas det blir smaskigt (smeten var det i alla fall enligt Berra) Sen har jag städat  och gjort doftapelsiner ett måste för mej ni vet man sticker nejlikor i apelsiner, luktar verkligen jul men f*an vad ont det gör i fingrarna....Tänk detta har jag tvingat mina barn att göra i alla år, stackars dom....
Nu ska jag fixa lite kvällsmat och sen blir det nog en tur till gympasalen för lite gympa sista för i år. På torsdag är sista gången men då ska jag på konsert. Ska lyssna på Peter Johansson med kusin Matilda på deras julkonsert ska bli mysigt med lite julmusik så här de sista dagarna inför jul. Nu ska jag steka pytt och ägg !!





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback