långpromenad

Idag blev det en långpromenad med grannen ! Det var riktigt skönt och det går ju så mycket lättare och fortare om man har sällskap och har nån att prata "skit" med ! Nu tycker jag väl inte att vi bara pratar skit utan har många och givande samtal om både det ena och det andra. En mycket bra början på dagen.
När jag kom hem så blev det en tur intill Coop för lite shopping. Ja matshopping så det var inte så upphetsande.
Väl hemma har jag gjort ett par sorters godis, städat matsalen, tvättat ett antal tvättar, lagat potatisgratäng och kött till söndagsmiddag, fruktsallad till efterrätt riktigt gott !! Får nog bli ett glas glögg också innan sängdags.
Snön har kommit men det är lite för lite för att jag ska vara nöjd, det täcker knappt marken !! Nej ett par dm till vill jag ha !!
Nu väntar vikning av tvätt, ska packa väskan inför spinningen i morgon kväll och sen blir det väl en glutt på dumburken.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback