Kramp

Nu har jag sprungit i den där förbannade trappan hela jäkla dan så nu har jag faan kramp i benen !!! Det har fixats putsats fönster strukits gardiner hängts upp gardiner sorterat plockat undan osv osv osv
Nu börjar det bli lite ordning puh..... Nu har jag tagit mej en martini och ska snart börja med maten. Danne kommer ut en sväng och käkar lite, så det blir till att skala lite extra.....Men det är bara kul med besök.
Hann med en timmes promenad också med voffsen alltid lika skönt att ta en sväng i skogen och känna lugnet och tystnaden och den härliga skogslukten, i love it !!!
Det blir strimlad lövbiff med senapssås och potatis, kan det smaka ??
Tycker att jag fått till mitt "mitt nya" rum riktigt bra faktiskt !





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback