Flaggan i topp

Idag är det flaggan i topp för alla Nobelpristagare! De är verkligen värdiga pristagare men det är ju frågan om det är värt alla dessa pengar.....Många miljoner är det, och det är klart att de gjort mycket för mänskligheten men kan man mäta sånt i pengar. Jag tror de skulle vara lika glada för lite mindre pengar, de får ju träffa kungen, äta god mat och se det vackra landet Sverige :)
Men kungafamiljen är i alla fall tjusiga, vilka snygga prinsessor !!! wow alltså vilka klänningar och vilka håruppsättningar, så nice !
Idag jobbade jag bara 5 timmar, det var inte igår man fick gå  hem så tidigt !! Sen blev det lite julklappsköp på stan och sen hem och promenera med voffsen.
Och nu har jag skrivit färdigt alla julkort också duktiga jag ! Lagat mat har jag också hunnit med ikväll blir det potatis och leverstuvning, mumma !!
Men jag ska på gympa först innan jag får äta maten !!




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback