film efter film efter film...

Nu har det blivit filmtajm flera kvällar i rad ! Det började med Holiday fortsatte med Bridgets dagbok (underbar)(varje gång) och i kväll blev det en som jag faktiskt inte sett förrut the Perfect man tror jag den hette, en sån där lagom romantisk oförarglig amerikanskt dravel men ganska mysig ändå. Sött som socker men ändå.....En underbar biroll hade han som jag inte kommer på namnet på just nu men han är i alla fall med i fab 5 och där fixar han alla kläder till killarna, jag tror han heter Carson. Han spelade en barkille som var så chic och tände på alla killar som kom in...
Blev en ganska omväxlande dag på jobbet, ganska mycket att göra datorerna strulade och sånt är ju aldrig kul. Till kvällsmat blev det lite thaisoppa med frästa kräftstjärtar i och efter det lite pannkaka med sylt och grädde för dom som var mer hungriga.
I kväll var det ju bondejakten på tv också, nu har de gjort sina val och det blev ju som jag gissat förstås !
Sötast var ju Thilde och hennes Stefan !  Tog ett glas glögg också, behövdes för i kväll är det kallt -7 grader just nu. Brrr tur man är ledig i morgon och slipper ta bilen på morgonen i kylan.
Nu ska jag nog knoppa in i sängen.



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback