....

Glömde vid mitt förra filosofiska inlägg : Det är för J...a kallt nu !! -20 grader i ett par dagar nu, det är inte ok!!
Jag vill ha ca 5  minus och sol, så man kan gå ut utan att slå in sig själv som ett paket och knappt kan andas och röra sig. För att inte tala om hur bilen mår, igår kväll höll jag inte på att ta mej från jobbet lilla pärlan stånkande och stönade och vill nästan lägga av vid varje rondell och jag har MÅNGA rondeller från jobbet. Inte mindre än 9 stycket så ni kan förstå att det inte kom några snälla rara ord ur min mun.....Sen blev det raka vägen in i verkstan för att ladda batterierna och idag får det bli  Berras bil till jobbet. Nej nu vill jag nog ha sommar.....




vilket ser skönast ut ????





see you








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback