17 dagar kvar....

Till jul och klapptorkan sätter in....Men i kväll har jag varit kreativ och kommit på flera förslag till de mina. Får se om jag kan realisera dem också ??
Sprutans verkningar har klingat av, blev inte mycket mer än lite ont i armen i går och i morse, sen fick jag annat att tänka på. Var nämligen hos tandis och fick domen : En liten krona på verket !! Men det tar vi i januari så klappengarna är kvar, det var väl tur kids ? Det blir allt lite julklappar i år också.
Lång dag på jobbet i dag åkte hemifrån kvart i sju och var hemma nästan 12 timmar senare, undrar på att man är trött i huvudet. Nu ska jag borsta de små gaddarna och tvätta lilla facet och smörja in mej så rynkorna försvinner (hahaha trodde ni på den...) Nej rynkorna lär inte försvinna men jag slipper i alla fall att bli en torris om jag använder lite ansiktskräm (om man ska tro reklamen)
I dag har jag skyltat om lite på jobbet, blev jäkligt bra om jag får säga det själv (och vem ska hindra mej)
En spännande vecka väntar.......



god natt
see you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback