Tjejkväll

I 2 dagar har jag bara latat mej, legat i solen och i poolen ! Härligt väder har det varit kanske lite blåsigt idag
men helt ok i lä vid poolside,,,,,  Känns verkligen som semester när man ligger i sin solstol har kaffekoppen bredvid
och radion på, så härligt så härligt.
I kväll hade vi tjejkväll Limpan och jag, vi köpte hem lite thamat och hyrde film och åt chips mys mys. Vi såg en
riktig tjejfilm ; En shopoholics bekännelser tror jag den hette,  en liten mysig film tankvärd i dessa kreditkortstider.
I morgon är det fredag igen och sista dagen på semestern (helgen räknas inte)
Hoppas på sol och varmt i morgon med så man kan njuta sista dagen också. På lördag är det dop i  Örebro
med hela tjocka släkten och på söndag ska Amanda och jag shoppa på Tuna Park.
Nu ska jag snart gå till sängs och sova, i morgon är det ju sista sovmorgonen.



see you




Kommentarer
Postat av: linn

fler gånger tack! var mysigt med morsbesök :)

2009-08-21 @ 21:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback