slut slut slut

Jaha så var det då slut på semestern för den här sommaren, Attans vad fort det går och allra helst när man har
haft som jag det här året 2x2 veckor. Man hinner liksom komma in i dåliga vanor = sovmornar, grillkvällar vinkvällar slöa
dagar innan det är dags att ta itu med allvaret igen. Hmm JAG VILL HA MER SOMMAR !!!
Men men det är bara att se sanningen i vitögat i morgon är det dags att åka iväg igen till den härliga arbetsplatsen !

Få se om det hänt nåt kul på jobbet de här veckorna när jag varit ledig.

Det är i alla fall mörkare på kvällarna nu så hösten kryper närmre och närmre. Och jag har ju faktiskt en vecka i oktober att se fram emot. Och sen kommer vi säkert att hitta på nåt kul Berra och jag under hösten nån liten hotellweekend kanske vem vet........En spa helg vore inte helt fel.

Och rätt som det är så är det jul...... Kanske skulle börja köpa lite julklappar så man inte har allt kvar sista veckan....

Nej nej nu får det nog vara nog med planering. Snart dax att sussa för imorgon är back to hard hard work.





see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback